sábado, 14 de noviembre de 2015

La inoperància del present

La pertinença dels pensaments
fa temps que ja no és teua
L'exclusivitat del meu cor ha retornat
a ser sols meua
I tu amargat per ser i viure
ja no despertes en mi eixe amor ceg
que solia convertir-te
en un company de vida inadequat
Ves-te’n lluny amb la teua melangia del passat
amb els teus anhels angoixats de desig futur
amb la teua inoperància del present
Viu amb algú que sàpiga comprendre la teua presencia absent
Has despertat en mi
sentiments tan contraris
que en ocasions vaig creure
estar molt boja
Vaig donar un gerro ple
i vaig rebre mitja indiferència
Ja no queda compassió
ni tristesa per l’elecció
sols una ràbia passatgera
que enterraré per estimar-me millor
Caldrà que aprengues de la vida
que si no la valores
trau la mà per fer-te fotre
La bifurcació dels camins ja s’ha fet efectiva
i jo torne a ser feliç
després d’un malson produït per Afrodita

No hay comentarios:

Publicar un comentario