miércoles, 16 de marzo de 2016

Tinc unes ganes de...

Tinc unes ganes de besarte
de passar els meus llavis
per cada racó de la teua pell suau i sensible

Tinc unes ganes d’abraçar-te
de sentir el teu contacte
de pedre’m entre els teus braços

Tinc unes ganes de mirar-te als ulls
de fondre’m de passió mentre et veig l’ànima
de convertir-te en infinitat immensa

Tinc unes ganes de somriure’t
i regalar-te el més bell sentiment
per omplir-te de goig

Tinc unes ganes de rodar amb tu
d’anar en bicicleta contracorrent
de que s’animem en les pujades

Tinc unes ganes de seure junts
d’agafar-te la mà suaument
de veure vindre el mal temps

Tinc unes ganes de caminar units
de confrontar l’adversitat
i combatre l’odi dels demés

Tinc unes ganes de viure
en un esclafit de dolçor i tendresa
en un món que creem cada dia

Tinc unes ganes de tu
de construir junts
de ser nosaltres

No hay comentarios:

Publicar un comentario