jueves, 23 de mayo de 2019

Feliç aniversari


Vaig traure la mà per la finestra per a acariciar els núvols com m’agrada fer amb el teu coll i entre la boira i la cançó que sona de fons vaig somriure pel que tenim conjuntament. No som persones perfectes, però sí acceptem la imperfecció des del moment 0 d’esta preciosa relació que molts potser envejen. Encara recorde el desenfré tan fort i profund que vaig sentir la primera vegada que varem fer l’amor, va ser com si de repent les dos ànimes es conjugaren de per vida. I ací estem junts un davant l’altre, lluitant en les dificultats de la vida, construint la fortalesa cada dia i fent-nos indestructibles per a tot aquell que tinga la més mínima idea de destruir el que ja és nostre. Nosaltres som més de construir junts, de parlar allò que no ens agrada, d’arribar a acords i posar solució als problemes, de construir una casa repleta d’amor, uns somriures sòlids com els cements de qualsevol construcció antiga, per a que perdure per la resta dels segles. Nosaltres som els qui sentim un amor irracional per l’altre, els qui somiem de forma conjunta per millorar cada dia com a persones i com a parella. No sé que vindrà al teu costat, qué tardarem en ser pares, si ho serem de forma tradicional o haurem de recórrer a altres formes, siga com siga tinc clar que sols ho vull amb tu, això i tot. Despertar al teu costat, despertar taquicàrdica pels teus bots nocturns o converses sense senti, caminar junts agafats de la mà pel carrer com si ens acaçaren, veure el paisatge que ens regala cada aventura en 4x4 pels camins de les serres, veure la teua cara d’asco per tindre arena de platja als peus, veure’t riure amb eixa preciosa boca de dents blanques quan fas societat, veure com derrames una llàgrima quan  parlem de la salut d’Atenea, o com et burles de l’actitut d’Aria davant la vida. Vull amb tu, la cal i l’arena, lo bo i lo roin, no m’importa perquè m’has demostrat que junts ho resistim tot, viatgem a l’altra punta del món o quedant-se quiets al sofà de casa. Esta nit sols desitge poder fer-te tant o més feliç com he aconseguit fer-te fins ara. Fer-te saber que estaré ací per acompanyar-te en cada dificultat. Per disfrutar del que ja tenim en el present i del que puga vindre en el futur. I fer-te saber que estaré ací, sempre que els dos estiguem d’acord, tot el temps que decidim caminar junts i es fem feliços. Mai et retindré en la infelicitat perquè aleshores demostraria que ja no hi ha amor i per tant, no tendria sentit estar junts. Des del present, t’assegure que m’adaptaré a cada incertesa del futur i faré tot el possible per fer de la nostra història... única. Tu, amor de la meua vida, has marcat el meu cor per sempre. Feliç aniversari amor meu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario