miércoles, 25 de marzo de 2020

M'agradaria tan...


No sé quan t’has planejat nàixer
La situació actual em demana
com a mare, que et mantinga
al meu úter protector tot el que calga

Tot és tan incert...

Hi ha dies que el tancament obligat
minva el positivisme
i em fa plantejar escenaris possibles
en les pròximes setmanes

Tot és tan incert...

M’agradaria tan Marc,
poder-te oferir una altra benvinguda,
que et trobares un món tan distint
que no tingueres risc de contagi

Però tot és tan incert...



M’agradaria tan Marc,
que el teu pare i jo junts
poguérem firmar la immunitat
per rebre’t i acollir-te com et mereixes

Però tot és tan incert...

M’agradaria tan Marc,
que tots pogueren visitar-te
presumir de fill
i abraçar-te sense pors

Tot és tan incert...

Però l’univers ha volgut
donar una lliçó a la humanitat
que no ha sabut estar a l’altura
que no ha sabut cuidar el que té

Açò sí és ben cert

I ara vindràs tu
carregat de llum a aquest planeta
amb una ànima pura
per combatre tot el que hem trencat

D'açò també tinc la certesa

Ara vindràs per demostrar
el que sí hi ha que fer
el que és la solidaritat
el que és la unió de la humanitat

Açò sí és ben cert

Nosaltres s’adaptarem
a cada circumstància vital
amb mascareta i guants, si cal,
encara que et bressolem amb el cor trencat

Açò sí és ben cert

S’adaptarem i lidiarem
per a reduir l’impacte familiar
i estimar-te amb cada vena i arteria
per cuidar-te i protegir-te

Tinc la certesa de que així serà

Dins de molts anys
tot serà anecdòtic
i et contarem que
vas anar a nàixer en plena pandèmia mundial

És tan cert com que t'estimem 

No hay comentarios:

Publicar un comentario