lunes, 15 de abril de 2013

Ones adultes



Ninguna fortalesa de sorra es prou forta per defensar-me de l’edat adulta, encara que estiga formada per quilos de maduresa i vitalitat. De vegades pregunte al mar com va poder superar aquella etapa i sobreviure mostrant la bellesa diaria, amb els seus múltiples estats d’ànim. De vegades vull que m’ajude a escollir el millor camí per ser capaç, com ella, de mostrar bellesa amb diferents tonalitats de blau i maquillada amb el blanc de les ones. No em respon perque diu que cal viure-ho un mateix per alcançar la inmensitat. Per això pense que es el millor mestre, qui em permet equivocar-me i rectificar per poder alcançar sols una mica del seu blau intens i únic. Si la mar tingués peus, seguiria els seus passos, com no els té, em conforme en observar-la i escoltar-la. Shhh silenci…ve una onada de saviesa i edat adulta...tinc molt que aprendre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario